tirsdag 19. april 2011

Nå også som blogger.

Det er utrolig hva en rolig dag i sofaen kan utløse av ideer. Jeg tenker endel på den spennende fremtiden som finnes der ute, om mulighetene som bare ligger der ute - ubrukte. Foreløpig er det nok mer ideer og kaos i hodet mitt - men jeg regner med at veien blir til mens jeg går. En rolig dag i sofaen gjør at det strømmer flere ideer til enn jeg trenger å ha. Og jo mer jeg prøver å stenge det ute, jo mer presser det på. Denne bloggen skal jeg bruke til å skrive meg inn i en ny verden, jeg vil reflektere og filosofere litt over liv både arbeidsliv og samliv, og om små og store tanker og hendelser. Jeg har sett mange gode blogger i den siste tiden som inspirerer meg. Kanskje har det noe med alderen å gjøre, men jeg er begynt å bli så takknemlig. Det blir for mye å gå inn på det akkurat nå - en det kommer nok litt etterhvert. Jeg har også lyst til å skrive litt om begrepet "å ha gullhår en viss plass:)". Det tema kan ta en stor plass - likeså om å ta noen viktige valg i livet. Men nå skal jeg slutte av og kose meg med en god kopp kaffe.
Else-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar